Sony SRS-BTM8 draagbare en draadloze speaker zwart

• Test panel 7,2 jan 2013

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SRS-BTM8 draagbare en draadloze speaker zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

R Dieterman 11-10-2013

Ik was op zoek naar een redelijk geprijsde wireless speaker om te kunnen koppelen met mijn ipad. Deze Sony geeft een prima geluid op basis van de prijs die je ervoor betaalt. Koppeling met elk bluetooth apparaat gaat erg simpel. Design is grappig te noemen. Voldoet aan mijn verwachtingen.

gdenooij 15-01-2013

Ik heb dit apparaat via het testpanel van Kieskeurig.nl getest. De geluidskwaliteit vind ik wat minder, ook omdat het maximale bereik niet altijd toereikend leek. De bediening is prima en het koppelen via Bluetooth was eenvoudig. Het apparaat is ietwat zwaar en lomp, waardoor de draagbaarheid in bijvoorbeeld een sporttas ietwat tegenvalt. Zelf zou ik een accu in plaats van batterijen handiger vinden.
Positief:
+ bedieningsgemak

Negatief:
- ietwat zwaar en lomp
- maximum volume lijkt niet voldoende

Hertje78 27-12-2012

Een prima apparaat. Simpel in gebruik en doet wat ie moet doen. Verwacht geen super geluid, maar als box op de achtergrond geeft ie prima geluid.

mifrater 27-12-2012

Ik heb dit product van Sony mogen testen van Kieskeurig.nl
Het is een mooi product functioneert zeer goed, makkelijk en snel
Geen gezeur met verschillende kabels. Gewoon via bluetooth
Of NFC (aanraken en spelen maar).
Ben er erg tevreden over. Enigste minpunten zijn
Geen ingebouwde accu en geen usb aansluiting.
Maar wel een aanrader

W1984 19-12-2012

Aangezien je tegenwoordig niet meer zeker bent dat de huidige connector ook weer op de volgende generatie iPhone/iPod zit + ik mijn nieuwe dock ook met mij Android telefoon wilde gebruiken, ging ik op zoek naar een Bluetooth speaker. Deze van Sony voldoet aan al mijn eisen (Bluetooth + Portable) en heeft daarnaast een prima geluid voor dit geld. Dat je er ook mee kan bellen (verbinden via Bluetooth) was een aangename verrassing :)

Voor de liefhebber: er zit ook al NFC op...mijn "oude" telefoon heeft dit nog niet, maar het maakt deze speaker wel vast toekomstbestendig!